Tuesday, October 7, 2014

ESP + SET D Shaklee, GABUNGAN Mantap Untuk Transform Kulit Wajah Anda Agar Bebas Dari Celaan

Memiliki kulit cantik menjadi idaman semua wanita diluar sana. Rasanya "statement" ni memang dah sebati dengan kaum wanita. Betul tak?
Mana ada wanita yang tak impikan kulit cantik, bersih, gebu, takde jerawat, takde jeragat, tiada cela di wajah. Kalau boleh setiap saat nak belek muka depan cermin. Hihihi... Azie pun sama. Kat meja ofis memang ada cermin kecil. Kejap-kejap belek muka kat cermin, macam la kulit muka tu akan bertukar dalam masa yang singkat. Kan? Hihihi..

Semakin meningkat usia, semakin banyak sel kulit yang mati. Kalau kita tak amalkan gaya hidup yang sihat, pemakanan seimbang dan jaga kulit dengan baik, pasti sel-sel kulit yang baru tumbuh tu tidak berkualiti. Akibatnya, kulit muka nampak kusam, kering, jerawat penuh, kulit muka berminyak, parut lambat pudar dan banyak lagi masalah yang akan timbul.

Ini dia set yang dapat membantu anda mengatasi masalah berkaitan kulit muka. Ada juga yang panggil Set D atau Set Skincare Shaklee. Tambahan ESP Shaklee yang diambil bersama-sama vitamin yang lain merupakan satu kombinasi yang tepat untuk mengatasi masalah kulit wajah anda.

Jom tengok FUNGSI setiap vitamin dalam Set Skincare ni :

1. Vitamin B (B-Complex)
Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.

2. Vitamin C (Vita-C)
Anti-oksida yang melawan radikal yang menyebabkan kedutan, kulit mengelembir dan tanda-tanda penuaan yang lain. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, menjaga kekenyalan kulit wajah, serta kehalusan kulit. (anti aging & anti wrinkle)

3.  Vitamin E (Vita E-Complex)
Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.

4. ESP (Energizing Soy Protein) 
Asid amino yang baik sebagai kunci kepada wajah awet muda. Meransang pembentukan semula kulit dan otot.

Dah tahu fungsi Set Skincare? Berminat nak transform kulit wajah anda hingga nampak berseri. Jom kita cuba vitamin daripada Shaklee yang dapat membantu kecantikan dari dalaman agar terserlah diluarannya.

Dapatkan harga istimewa produk & konsultasi percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.
..............................................................
Hubungi saya, AZIE
Sms/Whatsap: 012-6930770
Facebook : Fauziah Azie
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sewaktu dengannya.

**Penghantaran keseluruh malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...