Friday, December 12, 2014

Parut Jerawat Hilang Dengan VITAMIN E Shaklee

Salah satu fungsi VITAMIN E yang paling famous ialah ia mampu membantu mengecutkan, memudarkan seterusnya menghilangkan parut jerawat.

Bila sebut perkataan JERAWAT, Azie pasti semua pernah ada jerawat.  Tak kisah la sikit ke, banyak ke, halus-halus ke atau paling digeruni bila ianya dah macam besar gunung berapi yang tunggu masa je nak meletop tu.

Miss J ni selalunya tak lama dia singgah kat muka kita, tapi kesan yang ditinggalkan oleh Miss J ni memang lama.. susah betul nak hilang. Dah cuba macam-macam produk tapi still dia ada. Geram betul!!!!


Ni dia salah seorang testimoni yang menggunakan VITAMIN E Shaklee untuk mengatasi Miss J yang singgah di muka beliau.

Bagaimana Vitamin E membantu menghilangkan parut jerawat dengan berkesan?

Vitamin E dari Shaklee berfungsi untuk melembapkan kulit dan bertindak sebagai antioksida. Antioksida bermaksud ia memelihara sel-sel yang terdedah dengan radikal bebas daripada termusnah dan berlakunya penuaan awal. Minyak vitamin E tulen adalah yang terbaik kerana mampu meresap di bawah permukaan kulit untuk menghalang radikal bebas. Radikal bebas ni la yang kita tak nak, sebab menghalang penyembuhan terutamanya bagi tisu parut. Vitamin E juga membantu dalam pengeluaran kolagen yang membuatkan kulit kita jadi lebih anjal.

Selain menghilangkan parut, vitamin E juga baik untuk menghilangkan kedutan, memudarkan tompok-tompok gelap pada wajah serta mencantikkan dan melicinkan kuku. Bagi mereka yang inginkan hasil dengan lebih cepat, disarankan agar mengambil Vitamin E sekali dengan Energizing Soy Protein (ESP). ESP dapat membantu memperbaharui sel kulit  dengan menghasilkan sel kulit baru yang lebih cerah dan berseri.

Jom kita nyahkan parut jerawat a.k.a Miss J yang degil tu dengan Vitamin E Shaklee.
Sebotol ada 120 biji, tahan 4 bulan tau! Harga confirm la murah bulan ni.

Suami pun boleh makan tau, sebab Vitamin E ni pun dikenali sebagai "Vitamin Cinta".. Sesuai untuk tingkatkan kesuburan suami. Wah...boleh kongsi makan gitu.. dah jimat, camtu boleh la beli 2,3,4,5,6 sekaligus.

Brminat dengan Vitamin E?
Ready stock.

Dapatkan harga istimewa produk & konsultasi percuma serta jadual makan ekslusif sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan dengan setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

Nak order? Hubungi AZIE
Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

COD AREA Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Senawang Jaya, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang, Sikamat.

Poslaju seluruh Malaysia.



0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...