Thursday, January 8, 2015

6 SET SKINCARE SHAKLEE Untuk Kulit Cantik : Mana 1 Pilihan Anda?

Memiliki kulit yang cantik, halus, mulus, tanpa sebarang masalah seperti jerawat, jeragat, parut, kulit tidak sekata, bintik hitam dan putih, kulit berminyak adalah menjadi idaman setiap wanita. Namun tidak ramai yang dikalangan kita yang memiliki kulit yang sihat dan cantik. Oleh itu, kita disarankan untuk mengambil vitamin yang sesuai untuk menjaga kesihatan, kebersihan dan pemakanan.

Sebab itulah, Shaklee menawarkan 6 rangkaian SET SKINCARE yang boleh diambil oleh akak-akak, adik-adik, makcik-makcik, abang-abang kat luar sana yang ingin mendapatkan kulit wajah yang sihat, segar bermaya.

Jom kita tengok satu persatu SET SKINCARE SHAKLEE ni :

  1. SET SKINCARE LENGKAP ( SET SKINCARE + ESP)

Pengambilan SET SKINCARE + ESP adalah disyorkan kerana ESP berfungsi untuk menghasilkan sel-sel baru yang sihat dan berkualiti untuk menggantikan sel-sel lama yang telah rosak dan mati. ESP membantu menghasilkan sel-sel baru yang sihat untuk bertindak pantas menyerap vitamin yang diambil.

2. SET SKINCARE ASAS (SET D)


Set ini sesuai untuk mereka yang mengalami KULIT KUSAM, JERAWAT, PARUT dan KULIT KERING. Sesuai bagi anda yang ingin mengekalkan kulit yang bersih dan awet muda.

3. SET SKINCARE + ALFALFA


Sesuai diambil oleh mereka yang mengalami masalah JERAWAT akibat resdung serta mengalami alahan makanan laut.

4. SET SKINCARE + GLA COMPLEX

 
Sesuai diamalkan oleh mereka yang mengalami masalah KULIT BERJERAGAT serta sering terdedah kepada cahaya matahari.Selain daripada itu, KULIT BERJERAWAT disebabkan oleh hormon tidak stabil juga boleh mengamalkan set ini. 

5. SET SKINCARE + ZINC COMPLEX


Set ini boleh diambil oleh mereka yang mengalami masalah KULIT BERJERAWAT BATU, BERNANAH dan PARUT YANG SUKAR HILANG.

6. SET SKINCARE BAJET


Sesuai untuk anda yang ingin mengekalkan kulit sihat berseri dan awet muda.

Dah tahu mana satu pilihan yang sesuai untuk atasi masalah kulit wajah anda?
Buat pilihan yang tepat dan bersesuaian ye.
Tak rugi pun kalau keluar duit poket sendiri untuk beli supplemen di atas. Daripada kita beli produk kecantikan yang mahal-mahal, guna 2 ke 3 bulan pun belum tentu nampak hasilnya lagi.

Daripada tepek krim tebal-tebal, sapu bedak 2-3 inci, lebih baik anda makan supplemen, rawat daripada dalam pulak. Biar supplemen pulak yang bekerja dalam badan kita. Insyaallah dapat hasil yang memuaskan nanti.

Berminat nak cuba salah satu daripada 6 SET SKINCARE SHAKLEE? Jangan segan untuk hubungi Azie...

Nak order? Hubungi AZIE
Sms/ Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com.my

COD AREA SEREMBAN, SENAWANG, TAMAN TUANKU JAAFAR, TAMAN PINGGIRAN SENAWANG, TAMAN BANDAR SENAWANG, TAIPAN SENAWANG, TAMAN TASIK JAYA, SEREMBAN 2, SIKAMAT , AMPANGAN.

POSLAJU SELURUH MALAYSIA

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.


0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...