Thursday, April 9, 2015

GLA COMPLEX Shaklee Tingkat Peluang Untuk Hamil, Atasi Cyst, Fibroid, PCOS

Pernah dengar Gla Complex Shaklee tak?
Mesti la kan?
Produk famous la katakan..
Bukan setakat boleh cantikkan kulit muka yang berjerawat, berjeragat, tetapi power dalam meningkatkan kesuburan. Memang sesuai sangat untuk mereka yang nak cepat hamil, sebagai salah satu usaha kita. Betul kan?

ADA APA DENGAN GLA COMPLEX SHAKLEE

Gla Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA) , asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.


APA PENTINGNYA GLA COMPLEX SHAKLEE Untuk Kaum Wanita?

Gla Complex Shaklee mengandungi Omega-6 yang amat diperlukan oleh ovari dan sistem reproduksi wanita. Sebab itu orang yang ada masalah haid, sukar hamil dan menopouse memang digalakkan mengambil EPO atau lebih tepat lagi Omega-6 ini.

Jadinya, mereka-mereka yang nak tingkatkan kesuburan, nak cepat hamil, nak tambah anak, dan sebelum tu nak lancarkan kitaran haid yang tersumbat tu memang digalakkan untuk mencuba Gla Complex Shaklee ni.

Jom kita tengok testimoni yang consume  Gla Complex Shaklee dan dah berjaya hamil. Pasti anda pun teruja jugak kan bila baca testimoni ni. Azie dulu pun macam tu jugak. Ada testimoni baru sangat2 teruja nak guna Gla Complex Shaklee ni.

TESTIMONI 1

TESTIMONI 2

TESTIMONI 3
 
TESTIMONI 4


Bulan ni Gla Complex Shaklee tengah offer :
1. beli 7 tapi bayar pada harga 6 botol
2. beli 2 dapat diskaun 5%.

Jadi harganya memang tersangat-sangat murah. Rugi tau kalau x grab bulan ni.

Nak order? Hubungi Azie
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

COD AREA : TAMAN TUANKU JAAFAR, TAMAN PINGGIRAN SENAWANG, SEREMBAN JAYA, SEREMBAN SELATAN, TAIPAN SENAWANG, TAMAN BANDAR SENAWANG, TAMAN TASIK JAYA, SIKAMAT, PAROI, AMPANGAN, SEREMBAN 2.

POSLAJU SELURUH MALAYSIA

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk & BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

Dapatkan juga konsultansi secara PERCUMA daripada Azie sekiranya anda membeli produk daripada Azie.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...