Saturday, June 6, 2015

KHASIAT ESP SHAKLEE Untuk Ibu Hamil

Siapa yang tak kenal ESP Shaklee?

Produk paling hot dan laris di pasaran. Ramai yang telah JATUH CINTA PANDANG PERTAMA apabila merasai keenakan dan keberkesanannaya. Mana taknya, ESP bukan setakat untuk dapatkan kulit cantik, untuk mereka yang nak kurus, nak bertenaga, untuk ibu yang sedang menyusukan anak, malah lebih daripada itu anda akan dapat kalau anda consume ESP Shaklee ni.
 


ESP Shaklee sangat istimewa kerana ia adalah minuman protein yang dibuat daripada Non-Gmo soya yang diproses dengan teliti untuk menjamin kualiti produknya.

ESP Shaklee merupakan makanan tambahan terbaik untuk ibu hamil kerana :
  1. Sebagai sumber zat gizi dimana susu soya memiliki sejumlah manfaat bagi kesihatan tubuh ibu sepanjang proses kehamilan.
  2. Penting untuk membina tisu dalam badan, 
  3. Tumbesaran bayi, uri, rahim, tisu payudara dan bekalan darah bergantung kepada bekalan protein yang mencukupi.
  4. Memberi tenaga berpanjangan kepada ibu hamil selain mengelakkan ibu hamil cepat letih.
  5. Tidak mengandungi hormon seperti susu lembu, maka ia tidak berisiko untuk mengganggu proses sistem hormon ibu hamil dan janin dalam kandungan.
Kali ini Azie nak berkongsi mengenai khasiat ESP Shaklee untuk ibu hamil.
  1. ESP Shaklee Membantu Ibu Elak Morning Sickness Di Awal Kehamilan.     
  •  Normal bagi ibu yang mengandung di awal kehamilan, morning sickness dan alahan yang teruk sehingga muntah-muntah. Selera makan pun berkurangan. Dengan pengambilan ESP Shaklee, dapat membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang hari. Perut juga akan berasa kenyang lebih
      2. ESP Shaklee Meningkatkan Imuniti Ibu Mengandung.
  • ESP Shaklee adalah minuman protein yang berkhasiat yang dapat membantu meningkatkan imuniti badan ibu mengandung. Dan protein lebih mudah di cerna oleh ibu mengandung dan bayi didalam kandungan. 
      3. ESP Shaklee Mengawal Berat Ibu Mengandung Dan Mengelakkan Diabetes.
  • ESP Shaklee adalah minuman berprotein yang rendah Indeks Glisemiknya (GI). Makanan yang rendah GI melambatkan penyerapan glukosa di usus kecil. Ini membuatkan kita berasa kenyang untuk masa yang lebih lama walaupun pengambilan saiz makanan yang kecil. Disebabkan itu, ramai ibu mengandung suka dengan ESP Shaklee kerana ia membekalkan tenaga yang berpanjangan.
  • Apabila kandungan mencecah 5 bulan keatas, selera makan ibu akan meningkat secara mendadak. Macam-macam nak makan pada waktu ini. Ini akan mengundang gejala diabetes. Dengan pengambilan ESP Shaklee, selera makan dapat dikawal agar berat badan tidak naik secara mendadak dan menyebabkan kencing manis atau diabetes. 
      4. ESP Shaklee Membantu Pembentukan Otot Dan Otak Bayi.
  • ESP Shaklee penting untuk perkembangan otak bayi. Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaannya berlaku begitu juga dengan ototnya. Protein yang baik sangat diperlukan oleh bayi untuk membina sel-sel ini. Oleh itu, sangatlah penting ibu mengandung mendapatkan protein yang cukup ketika mengandung.
      5. ESP Shaklee Membantu Membentuk Kulit Yang Gebu Dan Cantik
  •  Sel-sel kulit yang mati perlu diganti dengan sel yang baru. Dan protein diperlukan untuk menghasilkan sel-sel kulit yang baru. Protein dalam ESP akan membuatkan sel-sel kulit kita akan bertambah gebu, halus mulus, cantik berseri dan parut kian pudar dan menghilang. Ibu mengandung akan menjadi lebih cantik, berseri wajahnya walaupun berbadan dua. Manakala bayi dalam kandungan yang bakal dilahirkan berpotensi mempunyai kulit yang mulus, gebu dan cantik.
Terbukti, banyak khasiat ESP Shaklee kepada ibu mengandung ni. Azie pun tak miss minum segelas pagi dan segelas malam untuk kesihatan Azie dan baby yang dah masuk 5 bulan ni.

Jom lihat testimoni kat bawah ni, apa katanya tentang ESP Shaklee.


Nak dapatkan sekarang jugak ESP Shaklee ni? Boleh cari Azie ye.
Dengan harga RM 159, 850g, tahan 2 bulan amat berbaloi untuk memilikinya.

Dapatkan diskaun sehingga 20% hari ini dengan mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE dan anda akan dapat :-)
{+} Keahlian seumur hidup
{+} Tidak ada yuran tahunan
{+} Tidak perlu membeli produk untuk kekalkan keahlian
{+} Dapat "cask back" jika cukup syarat

Sila hubungi Azie untuk pendaftaran ahli dan pembelian produk Shaklee.

Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

** COD Area Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Taman Bandar Senawang, Taman Tasik Jaya, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Paroi, Seremban, Senawang, Seremban 2 dan kawasan sekitarnya.

** Penghantaran keseluruh malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK.



0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...