Friday, June 12, 2015

PENGALAMAN PERTAMA Yang Takkan Dilupakan Walaupun Dah 2 Kali Mengandung

Salam semua...

Siapa kat sini yang tengah mengandung?
Yang pertama kali mengandung pasti ianya merupakan PENGALAMAN PERTAMA yang tersangat indah  dan mengujakan... syukur alhamdulillah...

Azie pun ada pengalaman pertama yang sangat2 beharga jugak tau.
Selalu dengar kawan-kawan bercerita je.. sekarang Azie pulak yang merasai pengalaman tersebut.
Nak tahu apa dia? Jeng! Jeng! Jeng!

Pengalaman pertama yang Azie maksudkan ialah MINUM AIR GULA...


Dulu kalau check up kat hospital swasta memang takde pun nak kena minum air gula ni. Tapi sekarang tidak lagi, doktor swasta pun dah suruh minum. Daripada cerita kawan-kawan yang buat pemeriksaan di klinik dan hospital kerajan, mereka selalu cerita susahnya nak minum air gula tu, rasa tak sedap sangat, ada yang muntah kena minum semula. Semua cakap ianya sesuatu yang "MENGERIKAN".

Tetapi bila dah kena pada diri sendiri barulah tahu.. Susah juga nak habiskan segelas air gula tu. Nasib baik la rasa oren. Yang bestnya Azie membayangkan yang Azie tengah minum Performance Drink Shaklee... hihihi. (Nak kasi habis dan tak muntah sebenarnya).

Sebelum pukul 12 malam, dah start berpuasa. Jadi untuk memastikan Azie betul-betul bertenaga dan kenyang keesokan harinya, Azie ambil ESP + Meal Shakes + Milo. Shake! Shake! Shake! dan minum. Memang sedap dap dap gitu.. (Praktis berpuasa awal, minggu depan dah start puasa Ramadhan).


Alhamdulillah dapat bertahan daripada pukul 12 tengah malam start berpuasa dan pukul 11.30 pagi baru dapat makan setelah selesai ambil darah untuk kali kedua. Produk Shaklee ni memang sangat-sangat membantu. Rugi siapa yang tak mencuba kehebatan produk Shaklee ni.

Dan buat pengetahuan pembaca semua, pengalaman pertama Azie dengan produk Shaklee adalah SET PENYUSUAN 3M, kemudian SET SKINCARE, SET KESUBURAN LENGKAP, dan kini SET KEHAMILAN TRIMESTER 1,2 & 3. Alhamdulillah sangat-sangat berpuas hati dan JATUH CINTA dengan kesemua produk Shaklee ni. Lagi 2 bulan SET BERPANTANG pulak yang Azie akan consume. Insyaallah.

Anda semua nak cuba salah satu produk Shaklee? Nak rasai kehebatan produk Shaklee ni? Jangan segan hubungi Azie. Azie akan bantu anda semua.

Dapatkan diskaun sehingga 20% hari ini dengan mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE dan anda akan dapat :-)
{+} Keahlian seumur hidup
{+} Tidak ada yuran tahunan
{+} Tidak perlu membeli produk untuk kekalkan keahlian
{+} Dapat "cash back" jika cukup syarat

Sila hubungi Azie untuk pendaftaran ahli dan pembelian produk Shaklee.

Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

** COD Area : Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Taman Bandar Senawang, Taman Tasik Jaya, Taipan Senawang, Sikamat, Ampangan, Paroi, Seremban 2, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

** Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK.



0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...