Monday, July 13, 2015

Akhirnya Ku Jatuh Cinta Dengan Keberkesanan Set Penyusuan Shaklee

Rata-rata mereka yang mula mengenali  vitamin Shaklee adalah disebabkan oleh Set Penyusuan Shaklee. Apabila mereka dah mencuba Set Penyusuan Shaklee ini dan berpuas hati dengan kesan positifnya, maka perkongsian tentang kebaikan Set Penyusuan Shaklee ini mula menjadi perhatian dan dikongsikan dengan kawan-kawan, saudara mara dan sesiapa sahaja yang ingin menjayakan penyusuan secara ekslusif.

Tak payah amik testimoni jauh-jauh, Azie pun boleh. hihihi.

Pertama kali Azie kenal Shaklee pun dengan Set Penyusuan 3M la. Masa tu baby Azie dah berumur 1 tahun, susu mula merudum. Memang tak nak bagi susu formula. Dan bila google, jumpa supplemen yang dapat membanyakkan susu ibu. Kemudian Azie google pulak testimoni yang telah menggunakan Set Penyusuan 3M ni. Semuanya memberikan feedback yang positif. So, apa lagi terus Azie wasap "mak bisness" Azie. Order Set Penyusuan 3M dengan keahlian percuma. Bila dah cuba dan berpuas hati tu yang Azie berkongsi dengan ibu-ibu diluar sana tentang supllemen Shaklee ni. Kemudian terjebak la dengan bisness online Shaklee pulak.


Namun, apakah Kebaikan Set Penyusuan Shaklee sehingga membuatkan ramai ibu ibu jatuh cinta dengannya ? Adakah disebabkan semata mata susu menjadi banyak? TIDAK! sebenarnya ia lebih dari itu. .

KHASIAT DAN KEBAIKAN SET PENYUSUAN SHAKLEE :

1. Memberi nutrisi penyusuan buat si ibu.  
Set Penyusuan Shaklee mengandungi multivitamin lengkap iaitu Vita-lea yang membantu melengkapkan kekurangan vitamin dan mineral dalam tubuh. Ini menjadikan si ibu  lebih sihat dan cergas serta dalam masa yang sama dapat menyalurkan kebaikan tersebut melalui penyusuan susu ibu.

2. Mengurangkan stress
Tekanan yang keterlaluan dirumah dan pejabat boleh menjejaskan penghasilan susu badan. Set Penyusuan Shaklee  membantu melegakan tekanan dan menjadikan ibu lebih tenang. Kurang rasa nak marah, kurang rasa tension! Bukankah keadaan yang tenang dan rileks boleh melancarkan pengaliran susu?

3. Lebih bertenaga dan kurang jatuh sakit.  
Ibu akan merasa lebih segar bertenaga walaupun bekerja di siang hari dan melakukan tugas rutin di rumah pada waktu malam. Vitamin C membantu meningkatkan antibodi si ibu dan seterusnya meningkatkan daya tahan melawan penyakit buat si comel. Sumber kalsium dari Ostematrix pula merangsang penghasilan pembentukan tulang dan gigi yang kuat disamping mengurangkan masalah susu merudum ketika haid.

4. Kehadiran protein ESP menghasilkan tisu tisu baru yang lebih sihat dan cantik. Hasilnya kulit ibu dan bayi menjadi bersih dan cantik selain memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Sesuai untuk mereka yang nak berdiet secara sihat.

5. Alfalfa menggalakkan penghasilan susu ibu.  Selain milkbooster  juga membuat perut menjadi lawas dan mudah untuk membuang.

6. Setiap Set Breastfeeding Shaklee boleh bertahan 2-6 bulan lamanya. Sangat jimat untuk jangkamasa panjang dalam membantu kita melengkapkan misi penyusuan buat si manja. Berbanding dengan susu formula, susu ibu semestinya jauh lebih baik !
 

Ada beberapa jenis Set Penyusuan Shaklee yang sering menjadi pilihan. Antaranya :

1. Set B
2. Set E
3. Set Eu Four Pack
4. Set 3M (Set E + ESP)

(next entri Azie cerita tentang 4 set di atas ye)

Dapatkan diskaun sehingga 20% hari ini juga dengan mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE dan anda akan dapat :-)
{+} Keahlian seumur hidup
{+} Tidak ada yuran tahunan
{+} Tidak perlu membeli produk untuk kekalkan keahlian
{+} Dapat "cash back" jika cukup syarat

Sila hubungi Azie untuk pendaftaran dan pembelian pproduk Shaklee.

PM admin Fauziah Azie di Facebook
Sms/Whatsapp : 012-6930770
FB Page : Luvlymum vitamins
Email : mamafarzana77@gmail.com


**COD Area Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawag, Taman Bandar Senawang, Taman Tasik Jaya, Taipan Senawang, Sikamat, Ampangan, Paroi, Seremban, Senawang, Seremban 2 dan kawasan sekitarnya.

** Penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK.




0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...