Saturday, November 14, 2015

Fungsi Vitamin C Dalam Set Kesihatan Optimum Shaklee

Bertenaga sepanjang hari memang perlu untuk kita melaksanakan rutin harian kita. Tetapi, tak sampai petang dah tak larat.. keja pun belum siap lagi ni...perlu recharge energy dulu.

Siapa nak cuba set ni? 3 beradik ni terbaik untuk beri tenaga dari pagi sampai ke malam.


Jom kita tengok apa fungsi setiap vitamin dalam SET KESIHATAN OPTIMUM SHAKLEE terutamanya fungsi Vitamin C yang tengah promo ni. Mana tahu terbuka hati anda nak borong terus promosi Buy 6 Free 1 tu, boleh buat stok untuk setahun..

FUNGSI VITAMIN SET KESIHATAN OPTIMUM :

VITAMIN C
- Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, mengelak asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom flu dan selesema.

VITALEA
- Elemen penting pada sel tubuh. Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta menjaga kesihatan tiroid.

B-COMPLEX
- Membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan.

Seperti  biasa, bila pomo, confirm set ni lagi jimat, murah, dan mampu milik. Jadi apa tunggu lagi, hubungi azie ye untuk confirm order anda.

Dapatkan diskaun sehingga 20% hari ini juga dengan mendaftar sebagai AHLI SHAKLEE dan anda akan dapat :-)
{+} Keahlian seumur hidup
{+} Tidak ada yuran tahunan
{+} Tidak perlu membeli produk untuk kekalkan keahlian
{+} Dapat "cash back" jika cukup syarat

Sila hubungi Azie untuk pendaftaran dan pembelian produk Shaklee

PM Admin Fauziah Azie di Facebook
Sms/Whatsapp : 012-6930770
FB Page : Luvlymum vitamins
Email : mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban Jaya, Sikamat, Ampangan, Paroi, Seremban 2, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, CITYLINK dan GDEX.


0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...