Thursday, July 3, 2014

Bagaimana ESP dan PERFORMANCE DRINK Bantu KEKAL BERTENAGA Di BULAN PUASA?

Alhamdulillah dah 4 hari kita berpuasa. Sekejap je rasanya. tak sabar pulak nak menghabiskan sebulan berpuasa. Moga kita semua diberi kesihatan yang paling optimum untuk menunaikan ibadah puasa ini hingga ke penghujungnya.

Tetapi, mesti ada jugak yang mugkin tak larat atau lemah badan nak menghabiskan puasa. Ibu yang menyusukan anak, yang mengalami gastrik, atlet, kanak-kanak, warga emas dan sebagainya, dah tak perlu risau kalau tak larat nak berpuasa, supplement Shaklee iaitu ESP dan PERFORMANCE DRINK adalah jawapannya.


Bagaimana ESP dan Performance Drink membantu untuk kekal bertenaga di bulan puasa?
  • ESP yang mengandungi protein mampu membekalkan tenaga yang berpanjangan disebabkan indeks glisemiknya yang rendah. Iaitu kandungan ataupun paras gula dalam darah yang mana pengekalan gula dalam darah membolehkan kita bertenaga sepanjang hari.
  • ESP juga boleh mengelakkan sakit gastrik ketika berpuasa kerana soya yang terdapat dalam ESP mampu mengalkalikan asid dalam perut. ESP juga bertindak untuk menggantikan sel-sel yang telah terhakis dan digantikan dengan sel-sel yang baru.
  •  Performance Drink (PD) yang mengandungi elektrolit yang bertindak untuk membawa glukosa (gula darah) dan nutrient yang lain ke dalam sel-sel badan kita. Ini memastikan badan kekal bertenaga walaupun terhidarat iatu berpeluh. 
  • Performance Drink (PD) yang berperisa oren memang sedap diminum dalam keadaan sejuk ataupun panas. Dibancuh bersama ESP sewaktu bersahur dan berbuka sudah pasti dapat memberikan tenaga yang berkekalan.
Set ini juga boleh diambil untuk semua golongan umur seperti :
  1. Ibu mengandung
  2. Ibu menyusu
  3. Atlet
  4. kanak-kanak yang berusia 12 tahun keatas
  5. Wanita berusia
  6. Lelaki dan wanita 
 Berminat dengan ESP dan PD ni? Boleh hubungi Azie ye..

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Seremban Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.



Berminat jom hubungi saya.. Heheheh..  

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...