Monday, July 21, 2014

ESP Membantu Menurunkan Berat Badan Anda

Protein merupakan diet yang paling penting untuk badan. Tidak kira sama ada mahu menurunkan berat badan atau menaikkan berat badan. Memahami konsep pengambilan protein kepada tubuh badan kita merupakan salah satu kunci gaya hidup yang sihat.

TAHUKAH ANDA?
Pengambilan protein di awal pagi boleh membantu anda untuk lebih berasa kenyang sehingga ke suatu tempoh yang agak lama. Pengambilan protein juga membantu untuk mengisi kekosongan lemak yang telah dibakar dengan sel baru yang lebih sihat. Oleh itu, bentuk badan akan lebih cantik dan tidak menggeleber selepas dibakar.

ESP Shaklee merupakan salah satu supplemen protein yang famous bagi mereka yang nak kurus ni. Sebabnya, khasiat didalam ESP Shaklee dapat membantu anda meneruskan misi kurus anda itu.

Bagaimana Protein Mempengruhi Berat Badan?
  •  Kesan protein terhadap kesihatan adalah disebabkan oleh kebolehannya untuk mengawal rasa lapar. Apabila protein diserap, ia menghantar signal kepada otak untuk menurunkan kadar rasa lapar. Selain itu, protein akan meningkatkan kadar metabolisma badan dengan menyeimbangkan jisim otot.

Bagaimana ESP Membantu Menurunkan Berat Badan Anda?
  • ESP merupakan makanan yang mempunyai GI (Glisemik indeks)  yang rendah yang dapat membantu menurunkan berat badan.  
  • Memandangkan proses pembebasan gula mengambil masa yang lebih perlahan, maka ianya diserap oleh tubuh dengan lebih lambat dan akan membuatkan kita berasa kenyang dengan lebih lama.
  • ESP mempunyai GI 39 sahaja, maka tidak hairanlah ia membantu dalam pengurusan berat badan.
Selain ESP, Anda juga boleh mengambil Omega Guard atau Lecithin sebagai pemecah lemak dan Alfalfa sebagai detoxs.  Dengan gabungan ketiga-tiga vitamin ini, misi untuk kurus telah pun lengkap.

P/s: minum air sekurang-kurangnya 3 liter sehari untuk kesan penyerapan yang lebih optimum. 

Nak mulakan misi kurus anda? Nak dapatkan ESP?
Hubungi Azie ye.. ready stok sentiasa ada.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

....................................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Ampangan, Sikamat, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK. 








0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...