Tuesday, July 15, 2014

CANTIK LUAR Dan CANTIK DALAM Bersama VITAMIN E Shaklee

CANTIK LUAR... CANTIK DALAM..
Semua pasti teruja kalau cerita bab-bab cantik ni. Of course la kan. Dah lumrah wanita.. tapi zaman sekarang lelaki pun dah ambil tahu bab-bab cantik ni. Jadi, hari ni Azie nak kongsikan lagi manfaat Vitamin E Shaklee a.k.a vitamin cantik.

Manfaat Vitamin E Shaklee :

1. Vitamin E membuatkan si pemakainya nampak muda kerana Vitamin E melambatkan proses   
     penuaan.
  • Pengambilan Vitamin E secara konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat. Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.
2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
  • Apabila mengalami bengkak susu yang ketara, amil 2 biji Vitamin E namum ianya bukanlah diamalkan secara berterusan cuma pada saat melalui saat bengkak susu atau clog duct.
3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan.
  • Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Walaubagaimanapun, melalui pengalaman orang ramai, pengambilan vitamin membantu mengatasi masalah kedinginan.
4.   Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar.
  • Dengan pengambilan Vitamin E, ianya dapat membantu mengatasi masalah saraf belakang terutaman mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.
    5.  Vitamin E membantu mempercepatkan proses baik luka.
    • Sangat membantu apabila sii ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata-rata ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu pulih daripada kesakitan yang dilalui.
    6.  Bagi wanita yang pernah melahirkan anak.
    • Perasankah anda? Kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu akan membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation selepas kelahiran.
    • Namun, dengan pengambilan Vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut stretch mark pun akan semakin pudar.
    7.  Vitamin E membantu mereka yang mengalami masalah pre-menstrual.
    • Dengan pengambilan Vitamin E, dapat mengurangkan kesakitan yang dialami akibat pre-menstrual.
    8.  Vitamin E meningkatkan pengeluaran air mani lelaki. 
    • Sebab itulah, Vitamin E bagus untuk sesiapa sahaja yang berusaha untuk mendapatkan cahaya mata.
    Multipurpose Vitamin E ni kan?. Bukan setakat luaran je yang kita nampak keberkesanannya, tetapi dalaman punVitamin E dapat membantu. Patut la dalam Set Kesuburan untuk lelaki, ada Vitamin E ni.

    Kepada mereka yang berminat dengan Vitamin E ni untuk pelbagai tujuan, meh kita consume Vitamin E ni daripada sekarang.

    Nak order?
    Hubungi azie ye.. ready stok sentiasa ada.

    Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan  BONUS sehingga 21% daripada Shaklee. 

    ......................................................................................................
    Sms/Whatsapp: 012-6930770
    Email: mamafarzana77@gmail.com

    **COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar  Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban2, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

    **Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.






    0 comments:

    Post a Comment

    LINKWITHIN

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...