Thursday, July 3, 2014

Istimewanya PERFORMANCE DRINK untuk Ibu menyusu Di Bulan Puasa

Hari ni dah masuk hari ke-4 kita berpuasa, alhamdulillah. Bagi ibu-ibu yang menyusukan baby tu macam mane dengan hasil tuaian? Ok tak? Mungkin ada yang maintain je hasil, ada yang melimpah ruah pulak di bulan puasa ni, tu rezeki namanya. Ada jugak yang kurang hasil tuaiannya? Jangan risau ye momies-momies semua. Shaklee kan ada?!


Istimewanya Performance Drink untuk ibu yang menyusukan adalah Performance Drink merupakan minuman isotonik yang  mampu memberi kecergasan hingga ke petang. Amat disyorkan sepanjang bulan puasa ini ketika cuaca panas sekarang ini untuk mengelakkan kemuruduman susu ketika berpuasa kerana ia membantu tubuh ibu menjaga kestabilan bendalir agar tidak kering. Jadi susu yang dihasilkan pun masih sama la macam masa tak puasa. Betul tak? Best betul Performance Drink ni.


Jom layan testimoni ni :



Ibu-ibu yang menyusu, tunggu apa lagi? Jom la kita ber'PD' untuk elak kemuruduman susu di bulan puasa ni.

Nak order? Boleh aje.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

------------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Senawang Jaya, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...