Thursday, November 13, 2014

GLA Shaklee Bantu Isteri Cepat Hamil

Salam pembaca semua...

Pernah tak bila balik kampung, makcik pakcik, jiran sekampung tanye :

"belum ada anak lagi ke?"
"dah lama kan kawin?"
"anak mak cik yang kawin selepas kau pun dah 2 anaknya."

Kalau awal-awal kawin boleh la kita jawab dan balas balik pertanyaan mereka tu. Tapi bila dah kerap sangat macam dah tak ada soalan lain nak tanya, kita hanya mampu diam je la. Betul tak?

Tapi dalam hati pasti ada rasa kecewa, nak nangis, nak meraung, sampai boleh jadi tertekan yang amat sangat. Mulalah timbul perasaan rendah diri, salahkan diri sendiri, pikir yang bukan-bukan tentang kesihatan sendiri, dan macam-macam lagi.

Kalau pembaca nak tahu, Azie pun pernah alaminya...hihihi..  menangis dalam bilik air? Itu pun Azie dah rasa. Bukan nangis sembarangan, nangis sebab nak pujuk diri sendiri.
Kenapa?
Nanti Azie story mory ye.. next post. promise!

GLA COMPLLEX Shaklee Boleh Bantu Cepat Hamil?

Lumrah dalam perkahwinan, mesti nak zuriat sebagai penyeri keluarga. Tetapi bagi pasangan yang sukar hamil, pasti tercari-cari apakah cara untuk memudahkan kehamilan berlaku setelah pelbagai cara dilakukan. Jangan putus asa ye, produk Shaklee iaitu GLA COMPLEX dapat membantu anda merealisasikan impian anda itu dengan meningkatkan tahap kesuburan anda.



Bagaimana GLA COMPLEX Shaklee Membantu Anda Cepat Hamil?
  • GLA (Gamma Linolenic Acid) menurunkan kolesterol dan membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, membantu meningkatkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA COMPLEX Shaklee ditukarkan keppada prostagdalin E1. 
  • Apabila senggugut berlaku, ia melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya. Menurut kajian : keadaan ini berlaku apabila tubuh seseorang kekurangan GLA (Gamma Linolenic Asid) dan untuk memenuhi kekurangan tadi, GLA COMPLEX Shaklee adalah perlu.
  •  GLA COMPLEX Shaklee membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur sewaktu subur. Tetapi tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkan sebegitu subur. Jadi, disinilah fungsi GLA COMPLEX Shaklee untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan, kemudian membantu sperma untuk berenang ke uterus, dan terus ke tiub Fallopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. 
  • Cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup lama dalam tiub Fallopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau bukan hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

Nak bagi anda yakin lagi dengan GLA COMPLEX Shaklee, ni dia testimoni yang dah berjaya hamil dengan consume GLA COMPLEX Shaklee dan supplemen yang lain bagi menambah kesuburan.


# testimoni 1

# testimoni 2

Jadi, bagi mereka yang masih belum dikurniakan rezeki anak, jangan risau, jangan putus asa. Masih ada jalan penyelesaian untuk anda mendapatkan zuriat. Yang penting anda kena cuba dan yakin dengan produk Shaklee yang dapat meningkatkan kesuburan anda. 

Nanti dah mengandung baru la diam makcik, pakcik, jiran sekampung yang sentiasa "prihatin" dengan anda tu. Lagi pulak bila dapat anak kembar. Wah! Bestnya...Dah tak ada soalan sama yang nak ditanya. Best kan!


Nak cuba GLA COMPLEX Shaklee dan produk-produk Shaklee yang lain yang dapt meningkatkan kesuburan? Hubungi Azie ye.. insyaallah Azie akan bantu.



Dapatkan harga istimewa produk & konsultansi percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendaptkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.
.........................................................
Nak Order? Hubungi AZIE
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

Pengedar sah Shaklee Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Senawang Jaya, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang, Seremban 2 dan kawasan sekitarnya.

Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.




0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...