Tuesday, November 18, 2014

TESTIMONI HAMIL : Penghidap PCOS Berjaya Hamil

Salam semua..
Harap anda sentiasa dilindungi oleh Allah.. Amin.

Pesakit PCOS berjaya hamil dengan produk Shaklee?
Tak percaya?
PERCAYALAH...
Memang betul tau!
Tak percaya jugak ke?

Ha..Ni dia testimoni Puan Azu yang dah berjaya hamil dengan produk Shaklee :


Dah percaya?
Tak mustahil walaupun anda ada PCOS anda tak subur dan tak boleh hamil.
Yang penting adalah usaha tanpa berputus asa. Macam Puan Azu ni, beliau consume GLA COMPLEX, ALFALFA COMPLEX dan OMEGA GUARD. Alhamdulillah dengan izin Allah, beliau dah hamil.

" Bila Allah berkehendak serta menghendakinya, dan apabila Dia telah menetapkan sesuatu maka Allah berfirman kepadanya: "Jadilah", maka jadilah dia. Tiada apa yang mustahil bila Dia menghendakinya.

TAHUKAH ANDA?

Kebiasaannya penghidap PCOS sukar untuk hamil disebabkan penghidap PCOS ini mengalami masalah pengovulan (proses bertelur) tidak berlaku atau tidak ada pengovulan yang tetap pada setiap bulan. Peningkatan aras hormon androgen (hormon lelaki) yang berlebihan dalam tubuh wanita juga turut menjadi punca sukar hamil.  

Ini ada lagi 1 testimoni daripada Puan Asiah Ismail yang Azie nak sharekan :


Nampak tak kedua-dua testimoni consume GLA COMPLEX dan ALFALFA COMPLEX  selain daripada produk kesuburan yangalain yang amat-amat penting dalam membantu kesuburan wanita?

Ok, nak bagitau sikit info tentang GLA COMPLEX ni :
  • Dalam konteks kesuburan, GLA COMPLEX sangat baik  diamalkan oleh wanita yang menghadapi masalah haid tidak terutur. GLA COMPLEX membantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti yang dikenali sebagai "Egg white cervical mucus".
  • Cecair serviks yang subur ini sangat penting untuk membantu sperma berenang terus ke uterus dan ke tiub Fallopio seterusnya berenang ke ovum. Cecair serviks yang subur ini juga meningkatkan tahap untuk hamil walaupun hubungan seks tidak dilakukan betul-betul pada waktu berlakunya ovulasi.

Semuanya adalah dengan keizinan Allah s.w.t. Kita hanya BERUSAHA, BERDOA dan BERTAWAKAL,  cepat atau lambat Allah yang tentukan.

Berminat nak cuba rangkaian SET KESUBURAN Shaklee? Boleh hubungi Azie untuk dapatkan maklumat lanjut tentang produk. 

Dapatkan harga istimewa produk Shaklee, konsultansi percuma & jadual makan ekslusif sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

Nak order? Hubungi AZIE
Sms/ Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

Pengedar sah Shaklee Seremban, Senawang, Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Taipan Senawang, Taman Bandar Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban 2 dan kawasan sekitarnya.

POSLAJU keseluruh Malaysia.








0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...