Friday, November 7, 2014

Senggugut Petanda Awal ENDOMETRIOSIS

Salam pembaca semua...

Anda pernah alami senggugut?
Mesti la pernah kan? Ada tu tiap-tiap bulan kena senggugut yang teruk. Cuma yang membezakan setiap wanita itu adalah kekerapan sakit iaitu antara skala 1-10 dan kesan senggugut keatas diri individu tersebut.

Senggugut ni sangat bahaya sebenarnya. Dalam hal-hal macam ni kita memang kena titikberatkan. Kena ambil tahu, jangan bila masuk alam perkahwinan baru nak cari info. Sebabnya, senggugut ni berkait dengan kesuburan. Betul ke?



Ada pendapat doktor yang menyatakan senggugut yang teruk berpunca daripada masalah endometriosis. Endometriosis tumbuh dan mengembang bergantung kepada hormon estrogen yang keluar ketika haid. Oleh itu, peratusan untuk endometriosis semakin membesar dan merebak adalah sangat tinggi. Penyakit endometriosis ni akan merosakkkan organ-organ peranakan. Ovari rosak akan menyebabkan kadangkala saluran benih, tiub Fallopion menjadi tersumbat atau sempit, dan ini menyukarkan proses percantuman benih lelaki dan telur perempuan. Dengan kata lain endometriosis akan mengganggu tahap kesuburan wanita.




Penggunaan ubat tahan sakit seperti "ponstan" adalah biasa di kalangan wanita yang berdepan masalah senggugut. Namun pengambilan secara kerap akan memberi kesan buruk kepada usus anda. Sekiranya masalah ini masih berlarutan, Azie cadangkan agar anda berjumpa doktor pakar sakit puan untuk membuat pemeriksaan lanjut.

Tetapi jika anda ingin mencari alternatif lain selain berjumpa doktor pakar, anda boleh mencuba GLA COMPLEX Shaklee.

Apa Yang Best GLA COMPLEX Shaklee ni ?



Diamalkan oleh wanita terutamanya yang menghadapi masalah haid tidak teratur. GLA (Gamma Linolenic Acid) membantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti, yang juga dikenali sebagai "mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)". Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah, likat dan sangat-sangat membantu sperma berenang terus ke uterus, ke tiub Fallopio, dan ke telur (ovum).

Tambahan pula, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan membantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam tiub Fallopio yang mana ianya akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur.

Ni pula testimoni daripada Hazlynn yang mengambil GLA COMPLEX untuk atasi senggugut dan akhirnya berjaya mengandung.



Apa yang penting adalah usaha anda kearah memberikan yang terbaik untuk diri anda dan keluarga anda. Jangan mudah berputus asa kerana setiap masalah itu ada jalan penyelesaiannya.

Jom, suburkan diri anda dengan GLA COMPLEX dan SET KESUBURAN Shaklee. Mana tahu dengan rangkaian produk Shaklee impian anda untuk mendapat zuriat termakbul. Dan yang penting tiada lagi senggugut yang boleh menyumbang kepada ketidaksuburan.


Dapatkan harga istimewa produk & konsultansi percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.


.............................................................
Nak order? Hubungi AZIE


Sms/whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

Pengedar sah Shaklee area Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran  Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang, Seremban 2 dan kawasan sekitarnya.

Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan Poslaju, Gdex dan City-link. 

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...