Tuesday, November 4, 2014

OEMGA GUARD Shaklee Minyak Ikan Terbaik Dunia Yang Terdiri Daripada 7 Asid Lemak Omega-3 Seperti DHA, EPA, ALA Dan Lain-Lain Lagi.

Bulan ni promosi OMEGA GUARD Shaklee.. BUY 6 FREE 1 dan juga TWIN PACK PROMO..
So sedikit info lah ye Azie nak share dengan pembaca semua tentang OMEGA GUARD ni..

Apa Itu OMEGA?


Omega adalah asid lemak perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan, sebaliknya perlu diambil melalui pemakanan seharian. Omega 3 terdiri daripada EPA dan DHA. Sumber omega 3 diperolehi daripada telur, ikan salmon, akan tuna,ikan sardin. ikan bilis dan ikan makarel.

Apa Kebaikan EPA?

EPA boleh mencegah :
- Kanser
- Pembekuan darah
- Pembekuan lemak dalam darah
- Kadar kolesterol berlebihan
- Penyakit jantung
- Tekanan perasaan
- Tekanan darah tinggi

Apa Kebaikan DHA?

DHA boleh mencegah :
- Radang sendi
- Asma
- Meningkatkan daya seks
- Mengelakkan kanser payudara, usus, pankreas dan prostat.
- Mencegah penyakit kulit
- Mengelakkan migrain, rasa kebas di anggota badan serta kesejukan pada kaki dan tangan.

 Apa Bestnya OMEGA GUARD Shaklee Ni?


OMEGA GUARD Shaklee merupakan minyak ikan terbaik dunia yang terdiri daripada 7 asid lemak Omega-3 semulajadi diantaranya ialah  EPA (Eicosa Pentaenoic Acid), DHA (Docosa Hexaenoic Acid), ALA dan lain-lain lagi. Satu biji OMEGA GUARD Shaklee membekalkan 330mg Asid Lemak Omega-3.

OMEGA GUARD Shaklee dihasilkan melalui suatu proses penyulingan propritari 3 molekul yang memekatkan asid lemak Omega-3 yang bermanfaat dibawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghilangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan. 

Khasiat daripada OMEGA GUARD Shaklee ni terlalu lah banyak. Daripada kanak, orang dewasa sampai la ke  warga emas amat sesuai untuk mengambil OMEGA GUARD ni sebagai keperluan kesihatan harian mereka.

Cer tengok khasiat OMEGA GUARD kat bawah ni, kalau nak Azie taip memang la banyak tak terkira. So, biar gambar je yang berbicara ye.. hihihi...


Dah tau kan khasiat OMEGA GUARD Shaklee ni?
Teringin tak nak cuba OMEGA GUARD Shaklee ni?

Kalau nak, apa lagi, meh hubungi Azie untuk order sebotol, 2 botol, tak pun order set promosi ni terus. Lagi jimat berbaloi-baloi, dapat keahlian percuma lagi. Nak ke tak nak? Tepuk dada tanya hati ye.

Dapatkan harga istimewa produk & konsultansi secara percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

.............................................................
Nak Order? Hubungi AZIE
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

Pengedar sah Shaklee area Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang, Seremban 2 dan kawasan sekitarnya. 

Penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.








0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...