Tuesday, June 24, 2014

3 CARA Kesihatan Sendi Anda Disokong Oleh ADVANCED JOINTH HEALTH TABLET SHAKLEE

Tinggal beberapa hari sahaja lagi Ramadhan bakal muncul. Pasti anda semua tak sabar nak menyambut bulan yang mulia ini. Ramadhan pertama mesti sambut dengan keluarga tercinta kan? Balik kampung jumpa mak dengan ayah.. bersahur bersama-sama, petang pulak siapkan makanan sama-sama dan berbuka. Lepas tu solat Maghrib, solat Isyak, terus dengan solat Terawikh.

Ada diantara mak ayah anda selalu letih, lenguh bila nak solat Terawikh? hahaha..hadiahkan lah mereka Set Sendi Shaklee untuk kesihatan mereka yang berpanjangan terutamanya dalam melakukan ibadah sepanjang bulan Ramadhan ini.

Salah satu vitamin dalam Set Sendi Shaklee ialah ADVANCED JOINT HEALTH TABLET. Mari Azie ceritakan  keistimewaan AJHT ni.


KEISTIMEWAAN ADVANCED JOINTH HEALTH TABLET (AJHT)

Advanced Jointh Health tableb ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi baha-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan daripada ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

AJHT mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekkstrak jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, AJHT ialah formula 100% sayuran.


KELEBIHAN ADVANCED JOINTH HEALTH TABLET (AJHT)
  1. Meyokong keselesaan sendi
  • Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabka ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utamaekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
     2.   Bertindak sebagai kusyen antara sendi
  • Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi dalam meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi. 
    3.  Memelihara tisu penyambung yang sihat
  • Zinc, tembaga, mangan dan Vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi. 
Nak dapatkan AJHT untuk dihadiahkan kepada mak ayah atau kegunaan anda sendiri?
Hubungi Azie ye..

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.








0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...