Thursday, June 26, 2014

Testimoni Set Mighty 3 Gems - Susu Perahan Tetap Meriah Dan Ibu Bertenaga Sepanjang Berpuasa

Bila bulan puasa, ramai ibu-ibu yang menyusu risau stok susu akan merudum. Sebabnya disiang hari tak boleh nak minum air, badan dah tak larat dan macam-macam lagi. Ada juga ibu-ibu yang menyusu terpaksa tidak berpuasa kerana perlukan kekuatan, tenaga yang berpanjangan sebab nak hasilkan susu yang mencukupi untuk simanja tersayang.

Tapi itu dulu, sekarang Shaklee dah keluarkan produk yang dapat memberikan tenaga yang berpanjangan untuk ibu-ibu yang menyusu. Ibu-ibu akan sentiasa bertenaga walaupun sibuk dengan kerja-kerja di pejabat. Senang cakap, dengan pengambilan Set Mighty 3 Gems tu, ibu-ibu yang menyusu larat berpuasa hingga ke petang.

Tak percaya?
Jom tengok testimoni di bawah :

#TESTIMONI 1

#TESTIMONI 2

#TESTIMONI 3

Hahah... dah percaya kan? Lepas ni ibu-ibu menyusu dah tak perlu risau ye. Beli je Set Mighty 3 Gems ni, anak dan ibu dapat kelebihannya. Ibu cergas bertenaga sepanjang hari dan anak pula dapat stok susu yang mencukupi sepanjang bulan puasa ini.

So, apa tunggu lagi ibu-ibu..dapatkannya sekarang juga set ni daripada Azie.
Roger-roger la..

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

-------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...