Wednesday, June 4, 2014

Mengapa Vitamin E Shaklee BERBEZA Dengan Vitamin E Yang Lain?

TAHUKAH ANDA?
Mengapa Vitamin E Shaklee berbeza dengan Vitamin E yang lain yang berada di pasaran? 

INILAH JAWAPANNYA :

Sebab ia mengandungi Silenium dan diekstrak dengan biji anggur. Kalau Vitamin E yang lain tidak digabungkan dengan silenium malah silenium adalah satu tablet yang lain yang perlu diambil bersama Vitamin E.

Dalam Shaklee, kajian memang dilakukan bagi memastikan pengguna mendapatkan kesan yang optimum. Silenium bertindak untuk membantu penyerapan untuk Vitamin E itu sendiri. Penganbilan Vitamin E perlu dengan selenium untuk mendapatkan khasiat yang optimum. Kerana Vitamin E tanpa selenium yang diambil dalam masa yang panjang akan berubah menjadi toksik di dalam badan..

Dan yang paling penting Vitamin E Shaklee diekstrak dengan biji buah anggur. Kebiasannya kita mendengan buah anggur membantu untuk mengurangkan risiko penyakit kanser kan?. 
Bagaimana ia dapat membantu ?

Biji anggur mempunyai kandungan bioflavonoid yang berfungsi melindungi membran sel dan menjaganya daripada terjadi kerosakan pengoksidaan disebabkan oleh radikal bebas.

Selain untuk dimakan, Vitamin E juga boleh dijadikan masker malah sangat bagus untuk hilangkan bekas-bekas jerawat. 

Nak dapatkan Vitamin E Shaklee?
Nak cuba buat masker dengan Vitamin E Shaklee?
Jangan segan-segan hubungi Azie ye..
Ready stok sentiasa ada..
Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan juga BONUS sehingga 21% daripada Shaklee. 

---------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com
**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Senawang Jaya, Seremban Selatan, Seremban Jaya,  Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.




0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...