Tuesday, June 24, 2014

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE Minuman Isotonik yang Paling Sihat Di Bulan Puasa

Dah baca ke post sebelum ni berkaitan info Performance Drink Shaklee?
Dah baca? Alhmdulillah ..at least anda dapat satu lagi info produk Shaklee yang dah Azie kongsikan. Kepada yang belum berkesempatan nak baca post tu, kat sini Azie ringkaskan je ye tentang Performance Drink Shaklee ni.

APA ITU PERFORMANCE DRINK SHAKLEE?
  • Minuman hidrasi semulajadi.
  • Sesuai diminum sebelum, semasa dan selepas melakukan aktiviti fizikal.
  • Memuaskan rasa dahaga.
  • Terbukti secara klinikal menghidratkan lebih baik daripada air.
  • Mempunyai lebih banyak elektrolit.
  • Menyokong penghidratan optimum.
  • Sesuai diminum ketika BERSAHUR dan BERBUKA PUASA bagi mengelakkan dehidrasi berlebihan dan memberi tenaga segera selepas seharian berpuasa. 

 ANTARA KELEBIHAN LAIN :
  1. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
  2. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration seperti fungsi isotonik yang lain. 
  3. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dalam darah.
  4. Untuk ibu-ibu yang mengandung yang mengalami alahan seperti muntah dan tidak boleh minum air kosong, PD mampu melegakan simptom alahan dan memberikan tenaga serta memastikan tubuh ibu tidak dehydrate. 
  5. Untuk ibu yang menyusu pula, PD bukanlah milk booster atau minuman penambah susu ibu, TETAPI membantu tubuh ibu menjaga kestabilan bendalir agar tidak kering.
  6. PD juga sesuai diberikan kepada kanak-kanak yang demam yang kurang selera makan untuk mengelakkan mereka daripada terdehydrate. 
  7. Sesuai juga untuk mereka yang bekerja di tengah panas matahari di bulan puasa ni.
  8. Untuk bakal umrah dan haji juga, PD sangat sesuai diberikan bagi memastikan tubuh mereka sentiasa cergas, sihat dan tidah dehydrate semasa berada di tanah suci. Jika mereka dehydrate, ini boleh menyumbang untuk mendapat batuk, sakit tekak serta kelesuan.
Berminat dengan produk Shaklee ni?
Boleh hubungi Azie untuk keterangan lanjut, konsultasi percuma dan pakej-pakej produk Shaklee yang lain.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

--------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran ke seluruh malaysia melalui POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...