Tuesday, August 5, 2014

Bagaimana GLA Complex Boleh Membantu Anda Untuk Hamil

Pasangan yang berkahwin sudah pasti menantikan kehadiran zuriat dalam masa yang terdekat. Sangat seronok bila dapat tahu anda bunting pelamin. Itu adalah rezeki yang sungguh indah daripada Allah. Namun tak ramai yang dapat merasai nikmat tersebut. Ada yang menunggu bertahun-tahun untuk hamil, dan berbagai-bagai cara dilakukan untuk membolehkan hamil dalam masa yang terdekat.

Kini, ramai yang telah mencuba untuk hamil dengan GLA Complex Shaklee. Tetapi harus diingat, ini adalah salah satu daripada usaha kita untuk mendapatkan zuriat, selebihnya hanya Dia yang menentukannya.

BAGAIMANA  GLA COMPLEX BOLEH MEMBANTU ANDA HAMIL?

GLA Complex atau lebih dikenali dengan nama sainsnya adalah Gamma Linolenic acid. Pada suatu ketika dahulu di Eropah, ianya dikenali sebagai "Raja Segala Penyakit". Ia digunakan secara tradisional untuk mengatasi maslah bengkak, lebam dan benjol serta berkesan sebagai "antiinflammatory" atau agen anti radang.

Dari segi kesuburan, ia membantu mengimbangkan ketidakstabilan hormon. Ada sesetengah mereka yang belum berjaya menimang cahayamata adalah disebabkan kerana hormon yang tidak stabil. Bila hormon tidak stabil maka akan sukarlah untuk mengira hari subur kerana waktu datang bulan (period) yang datang tidak menentu. Dengan menyeimbangkan balik hormon, insyaallah harapan untuk mendapatkan cahayamata semakin cerah.

Selain itu, GLA Complex juga dapat membantu meningkatkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan. Kalau kita tak cuba, kita tak tahu kan? Yang selebihnya kita berserah dan bertawakkallah kepadaNya. 

Jom tengok apa kata testimoni yang dah berjaya hamil dengan mengambil GLA Complex :


Alhamdulillah, dengan pengambilan ESP dan GLA Complex, sis kita ni dah berjaya hamil. Azie pun tumpang seronok bila mendengarnya.

Jadi, apa tunggu lagi, kepada siapa-siapa yang nak menimang cahayamata dan telah pun mencuba pelbagai kaedah tetapi masih belum hamil, meh kita cuba GLA Complex daripada Shaklee pulak. Mana tahukan dengan izinNya tercapai hasrat nak menimang cahayamata. Amin.

Ready stok sentiasa ada, jangan segan untuk hubungi Azie ye.

Jom join ahli Shaklee untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

 ...........................................................................................
SMS/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran ke seluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, CITY-LINK dan GDEX.







0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...