Thursday, August 14, 2014

TESTIMONI KURUS : Shaklee Merubah Impian Menjadi Kenyataan - Musliana Mustafa

Testimoni lagi..
Nak bagi anda semua bersemangat untuk menguruskan badan, bukan setakat nak cantik je, tetapi untuk kesihatan yang berpanjangan, terhindar daripada penyakit-penyakit yang memang mudah menyerang untuk mereka yang berbadan besar ni.

Mari baca apa yang Musliana kongsikan:

" Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni. Pelbagai ubat-ubatan murah dan mahal telah saya cuba, termasuklah slimming center yang memakan ribuan ringgit. Berat memang la turun tetapi sekejap je, bila makan je naik balikk, sampai saya jadi takut hendak makan. Bila susah hati, tekanan darah tinggi pun melambung-lambung bila badan naik. 
Tetapi sekarang semua tu takde masalah lagi, Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya. HERB-LAX, ALFALFA, OMEGA GUARD, LECITHIN dan ESP membuatkan saya sentiasa tersenyum, sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik, ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni. Toksin dalam badan pun dah takde. 

Walaubagaimanapun, saya masih belum berpuasa hati dengan berat ini lagi. Insyaallah dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi, berat 89 tetapi saya hilang inci yang sangat banyak. Alhamdulillah.".

Jom tengok perubahan Musliana pulak :



 Alhamdulillah, berkat kesabaran dan  konsisten makan supplement Shaklee, Musliana telah hilang 25kg daripada berat asal. Memang tersenyum penuh gembira la kan. Dah boleh pakai baju kebaya ni. Dan dah tak susah nak cari baju baru lagi. Masuk je fitting room dah terus boleh pergi kaunter untuk bayar.

Teruja tak? Of course la kan?
So, nak try?
Meh hubungi Azie, kita cerita lebih lanjut tentang produk, jadual makan secara ekslusif dan sebagainya.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk pembelian setiap produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

....................................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Seremban Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.


0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...