Tuesday, August 19, 2014

TESTIMONI KURUS : Hilang Lebih 12KG Dengan Shaklee - Ruzanna

  1. ESP
  2. LECITHIN
  3. ALFALFA
  4. VITALEA
Dengan mengambil 4 vitamin daripada Shaklee, Ruzanna dah berjaya menghilangkan lebih 12kg lelemaks yang ada dalam badannya. Wow! 12kg.. banyak tu.

Meh kita tengok gambar dia ye :


Macam mana 4 vitamin yang Ruzanna ambil bertindak untuk menguruskan berat badan? Jom kita selongkar setiap vitamin ni.

  1. ESP
  •  Salah satu ciri istimewa ESP ialah mempunyai Indeks Glisemik yang rendah iaitu sebanyak 39. Indek Glisemik yang rendah memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos dalam sistem badan kita. Mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah adalah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang. Dalam erti kata lain, ESP membantu kita rasa lebih kenyang dengan lebih lama dan secara tak langsung mengurangkan pengambilan makanan.
     2.  LECITHIN
  • Membantu memecahkan lemak, mengapungkannya dalam salur darah dan dibawa keluar menerusi fiber. Sebab itu pentingnya Alfalfa diambil untuk saling melengkapi fungsi Lecithin. Pengambilan Lecithin secara konsisten dalam kuantiti yang dicadangkan, mampu membantu mengelak obesiti dan mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.
     3. ALFALFA
  •  Berupaya membuang toksin dan ia boleh dimakan setiap hari tanpa sebarang kesan cirit-birit  kerana Alfalfa mengandungi serat yang boleh mengangkut lemak-lemak yang dibakar oleh Lecithin, serta membuang toksin terkumpul dalam badan. Alfalfa juga membantu pelawasan yang turut membantu dalam penurunan berat badan. 
    4. VITA-LEA
  •  Vita-lea Shaklee mengandungi segala khasiat yang diperlukan badan anda pada setiap hari. Jadi, anda tetap bertenaga walaupun anda tidak mengambil makanan untuk makan tengah hari atau makan malam.
So, dah tahukan macam mana vitamin ni boleh kurus?
Nak cuba tak?
Belum cuba belum tahu.
Mari cabar diri anda untuk kurus bersama Shaklee.

Azie akan bantu anda dengan memberikan konsultansi berkaitan jadual pengambilan vitamin secara percuma. 

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

Sms/Whatsapp: 012-69300770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Senawang Jaya, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.





0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...