Thursday, August 7, 2014

TESTIMONI HAMIL : Tak Sampai 2 Bulan Pengambilan Vitamin2 Shaklee, Dah berjaya Hamil

Assalamualaikum, selamat pagi kepada semua pembaca blog Azie ni. Alhamdulillah dapat update blog dipagi hari.

Hari ni Azie nak kongsikan testimoni yang dah berjaya hamil tak sampai 2 bulan pengambilan vitamin-vitamin Shaklee. Sangat teruja bila Azie baca testimoni ni dia dah berjaya hamil. Ye la kan, ada yang dah kawin beberapa tahun tapi masih tak hamil-hamil lagi, mungkin belum ade rezeki. Tetapi tak salah kalau kita berikhtiar dan mencuba dengan pelbagai cara untuk memudahkan kita hamil.

Ok, kita tengok dulu testimoni ni ya.


Perasan tak sis kita ni hormon dia tak stabil dan ada keputihan yang banyak. 2 masalah ni memang menyukarkan seseorang wanita untuk hamil. Sebab tu lah kita kena atasi masalah ni dulu kemudian barulah senang nak hamil dengan izinNya.

Set Kesuburan yang sis kita ni amalkan ialah GLA COMPLEX, ALFALFA + ESP + B COMPLEX untuk atasi masalah hormon tak stabil dan keputihan yang banyak, seterusnya untuk kesan yang lebih baik. Manakala si suami pula ambil ZINK COMPLEX dan VITAMIN E untuk memekatkan pengeluaran sperma. Dan alhamdulillah berkat kesabaran dan pengambilan yang konsisten, sis kita dah berjaya hamil.

Ni pulak sedikit cerita tentang Azie ( nak kongsi jugak ):
3 tahun menunggu baru disahkan hamil, selama 9 bulan Azie mengambil Set Kesuburan Suami Isteri Biodex dengan konsisten (masa tu tak kenal Shaklee lagi.. hehehe), yang penting kita kena berusaha dan sabar. Kalau Azie boleh cuba dan sabar selama 9 bulan takkan anda diluar sana tak nak cuba? Sis kita tu tak sampai 2 bulan pun consume produk Shaklee. Pokok pangkalnya adalah USAHA.

Ada yang nak consume GLA Complex atau ambil terus Set Kesuburan Shaklee? Jangan segan jangan malu untuk hubungi Azie. Azie akan berikan konsultansi yang terbaik untuk anda.

p/s: bulan Ogos ni promosi GLA Complex, harga memang jimat, kalau nak jimat lagi rembat 1 set terus!

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

....................................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang,Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, CITY-LINK dan GDEX.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...