Wednesday, May 28, 2014

Ekzema Dikalangan Simanja, Rawat Ekzema Dengan Produk Shaklee

Memiliki simanja yang mengalami kulit seperti ekzema sememangnya merisaukan. Ini kerana mereka cukup sensitif dengan perubahan cuaca, pemakanan dan kebersihan persekitaran yang mempengaruhi tahap kesihatan mereka.

Ekzema juga dikenali sebagai ekzema atopik atau dermatitis. Atopik bermakna kecenderungan mendapat penyakit seperti ekzema, asma dan alergi. Kesannya adalah sama iaitu kulit kering, gatal, merekah dan merah. Pada situasi tertentu ia mungkin akan bernanah dan berdarah.

Organ yang menjadi lokasi tumpuan ekzema ialah tangan, muka ,leher, siku dan belakang lutut. Ekzema akan menyebabkan kulit tidak dapat berfungsi secara normal. Penyakit ini membuatkan kulit simanja anda lebih senang diserang infeksi dan alergi yang boleh membuat keadaan bertambah teruk.

Diantara produk Shaklee untuk merawat ekzema ialah :


 ESP
Bertindak membina sel yang sihat dan membaiki sel yang rosak. Bila ekzema muncul, kulit akan menjadi rosak. ESP membantu menghasilkan kulit yang lebih baik dan membantu memudarkan parut dengan cepat dan berkesan.

HERBAL BLEND (Multi Purpose Cream)
Krim yang dapat mengekalkan kelembapan kulit. Melegakan gatal-gatal dan pedih-pedih kulit. Diperbuat dengan ekstrak herba semulajadi sage, rosemary dan horse chesnut yarrow.

ALFAFLA
Alfaflfa adalah raja segala tumbuhan dan herba. Kaya dengan kandungan klorofil yang dapat membantu masalah penyakit kulit seperti ekzema.

MEAL SHAKES 
Meal Shakes berfungsi membaiki kulit yang rosak kerana ekzema.
 
OMEGA GUARD
Omega Guard membantu masalah ekzema dengan menguatkan membran sel serta mencegah keradangan kulit dan mengurangkan kegatalan. Ianya juga membantu melembapkan dan melembutkan kulit kerana kulit kering menjadikan ekzema semakin teruk.

VITAMIN E
Vitamin E terkenal dengan khasiatnya yang bagus untuk kulit. Ianya berfungsi melicinkan kulit dan merawat kulit yang rosak akibat ekzema. Ia juga berfungsi mengelakkan luka daripada dijangkiti bakteria. Ia juga memudarkan parut dengan berkesan. 

Kita tengok pula testimoni yang telah menggunakan produk Shaklee untuk merawat ekzema simanja mereka. 

#TESTIMONI 1

#TESTIMONI 2


Alhamdulillah, dengan produk yang bersesuaian ekzema simanja dapat disembuhkan. Yang penting kita berusaha dan berikan yang terbaik untuk simanja tersayang.

Anda ada anak yang mengalami ekzema? Nak cuba produk Shaklee untuk simanja anda?
Hubungi je Azie..insyaallah Azie akan membantu mengenai keterangan produk.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKUAN yang memang menjimatkan untuk pembelian setiap produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

----------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...