Thursday, May 29, 2014

TESTIMONI EKZEMA - Sembuh Dengan ESP, Omega Guard, Vitamin E Dan Herba Blend

Secara umumnya, penyakit kulit seperti ekzema sememnagnya menjadi lumrah bagi bayi kecil. Ekzema ialah keadaan kulit yang kering dan gatal pada satu jangka masa tertentu. Penyakit ulit ini biasanya menyerang si kecil berusia bawah 2 tahun dan sebaliknya. Paling merisaukan ialah realitinya ekzema sememangnya tidak dapat dipulihkan, TETAPI dapat dikawal dengan rawatan dan produk yang sesuai.

Mari lihat TESTIMONI yang telah menggunakan produk Shaklee untuk membantu menyelesaikan masalah ekzema yang dihadapi oleh anak mereka :

#TESTIMONI 1

#TESTIMONI 2

Ternyata produk Shaklee amat sesuai dan dapat merawat ekzema dikalangan kanak-kanak. Kalau kita tak mencuba produk tersebut, kita pun tak tahu keberkesanannya. Testimoni ni pun dah membuktikannya. Jadi, ibu-ibu di luar sana, consume la produk Shaklee untuk seisi keluarga anda.
Pelaburan yang berbaloi-baloi tau!

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan dapatkan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

---------------------------------------------------------------------
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.



0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...