Sunday, September 28, 2014

Ada Apa Dengan MEAL SHAKES, B COMPLEX Dan VITALEA Dalam SET TAMBAH BERAT BADAN?

Salam hujung minggu pembaca semua.
Minggu yang sangat memenatkan bagi Azie, tetapi cuba untuk menyiapkan entry-entry yang boleh dikongsi bersama pembaca semua. Insyaallah.

Selalunya kita baca tentang Set Kurus, Set Untuk Buang Lemak, Set Pelansingan Badan, Set Pinggang Ramping dan yang sewaktu dengannya. senang cakap set untuk "turunkan berat badan untuk orang yang gemuk".

Tetapi ramai sebenarnya kat luar sana yang underweight atau terlalu kurus.

GEMUK vs KURUS, 2 perkara yang sinonim dalam diri setiap individu.


Bila berat kita underweight, akan ada masalah sampingan yang akan memberi kesan kepada kesihatan kita. Sebagai contoh :
  • Mudah sakit kerana sistem imunisasi tidak kuat.
  • susah dapat anak kerana sperma dan ovum tidak berkualiti.
  • Tulang dan gigi yang tidak kuat.
  • Badan lesu dan tidak bertenaga.
  • Mudah cedera semasa bersenam kerana kekurangan lemak yang melindungi organ dalaman. 
 Sekiranya anda mengalami masalah terlalu kurus, dan ingin menambah berat badan kepada berat yang ideal, dan membuat anda kembali konfiden melakukan pelbagai perkara, apa yang anda perlukan ?

Of course la SET TAMBAH BERAT BADAN daripada Shaklee.


ADA APA DENGAN MEAL SHAKES , B COMPLEX & VITALEA?

 1. MEAL SHAKES 
  • Membekalkan 35% atau lebih nilai harian. Mengadungi 19 vitamin dan mineral penting. Ianya sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Rasanya sedap berperisa vanilla ice cream. 
  • Protein amat penting dalam proses menambah berat badan kerana pengambilan protein boleh mengisi keperluan tubuh sebab protein adalah asas kepada pemakanan tubuh badan samaada nak tambah berat, nak kurus, nak cantik, semuanya perlukan protein .
  • Sebab yang lain ialah protein membantu penyerapan dengan lebih baik ke atas supplemen yang kita ambil. 
  • Dengan rasa vanilla dan aroma yang menyelerakan, selera makan pasti bertambah. 
 2. VITALEA
  • Membekalkan 23 jenis vitamin bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. Ia banyak membantu mencantikkan kulit, kuku, rambut yang kuat dari segi akarnya. 
  • Dari segi dalaman, ia juga membantu mencegah penyakit tiroid atau beguk .
  • Supplemen penting untuk diet atau kurus yang mana walau kita kurang makan, namun pengambilan Vitalea banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang, mengelak pitam dan pening.
 3. B COMPLEX
  • Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting. Ia dapat mengawal kadar metabolisma badan, mempertingkatkan kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan. 
 PERHATIAN KEPADA ANDA YANG NAK NAIKKAN BERAT BADAN! 
=========================================================
  1. ELAKKAN  makan makanan yang berminyak dan berlemak KERANA  ia tidak membantu dalam menaikkan berat badan secara sihat.
  2. JANGAN makan makanan berlemak semata-mata mahu menambah berat badan. Cara ini salah KERANA pengambilan makanan berlemak bukan sahaja menyebabkan masalah kesihatan, ia juga tidak memberi kesan langsung.
  3. BERDISIPLIN dalam jadual pemakanan supplemen dan jadual pemakanan harian dan workout, perlu istiqamah dan berterusan.
  4. KONSISTEN dalam pengambilan vitamin, jangan kejap makan, kejap tak, ikut suka je nak makan bila, memang takkan naik la berat badan yang diharapkan. 
Dan yang paling istimewa, sekiranya anda ingin menambah berat badan dan membeli Set Tambah Berat Badan ini, anda akan mendapat harga promosi yang memang menjimatkan. Nak tahu apa dia?

Bulan ini, promosi Meal Shakes daripada Shaklee, BELI 3 DAPAT 4, oleh itu, harga Meal Shakes memang amat murah dan berbaloi-baloi. Bukan setakat anda je yang boleh makan, seisi keluarga pun boleh tau! So memang praktikal la kalau anda beli Meal Shakes untuk stok sendiri atau untuk dikongsi bersama keluarga.

Nak tambah berat badan?
Nak order Set Tambah Berat Badan?
Hubungi je Azie ye.. Azie sedia membantu anda.
 
Dapatkan harga istimewa produk  & konsultasi percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada Azie.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.
...............................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA : Taman Tuanku Jaafra, TAman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, CITYLINK dan GDEX.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...