Sunday, September 14, 2014

Gabungan Mantap MEAL SHAKES Dan OMEGA GUARD Untuk Anak SIHAT, BIJAK, CERDIK Dan PINTAR

Assalamualaikum semua pembaca blog.

Memiliki anak yang sihat, bijak dan pintar merupakan impian setiap ibu bapa diluar sana. Tidak hairan lah kalau ibu bapa sanggup membelanjakan wang yang banyak untuk memastikan anak-anak mereka mendapat kesihatan yang baik dan dapat meransang minda agar bijak. Oleh itu, banyak lah vitamin-vitamin, ubat, makanan yang berkaitan minda dibeli oleh ibu bapa untuk anak mereka.

Saintis telah membuktikan bahawa :
" Pemakanan mempunyai kaitan langsung dengan kesuburan otak, makanan berkhasiat, berzat serta seimbang bukan sahaja mencegah masalah jantung tetapi turut meransang otak".

Bagi ibu bapa di luar sana, TAHUKAH ANDA?
Untuk meransang minda agar anak menjadi bijak dan pintar ialah dengan membekalkan kesemua nutrisi yang diperlukan otak. Antara nutrisi untuk perkembangan otak ialah LEMAK OMEGA 3, PROTEIN, KARBOHIDRAT, VITAMIN dan MINERAL. Kesemua nutrisi ini boleh didapati daripada ikan, sayur-sayuran dan buah-buahan.

TETAPI, adakah anak-anak anda yang sedang membesar mengambil secara konsisten ikan, sayur-sayuran dan buah-buahan? Azie rasa TIDAK. Kerana anak-anak yang sedang membesar sangat cerewet untuk makan makanan yang berkhasiat.Betul kan?

Jadi sebegai penyelesaiannya kepada anak yang cerewet makan makanan yang berkhasiat, Shaklee telah mengeluarkan supplemen yang dapat memastikan perkembangan fizikal dan mental mereka berada pada tahap optimum iaitu SET ANAK SIHAT PINTAR yang terdiri daripada MEAL SHAKES Dan OMEGA GUARD.


Meal Shakes Shaklee dan Omega Guard Shaklee adalah gabungan mantap makanan minda kanak-kanak. Dirumuskan daripada 100% bahan semulajadi dan selamat untuk kanak-kanak. Memastikan kanak-kanak kekal aktif dan bertenaga ke sekolah dan dapat menerima pembelajaran dengan berkesan .


 BAGAIMANA SET ANAK SIHAT & PINTAR DAPAT MEMBANTU ANAK ANDA?

Meal Shaklee Shaklee dan Omega Guard Shaklee  mempunyai fungsi hebat masing-masing untuk keperluan tumbesaran anak-anak. Ianya sebagai supplemen atau makanan tambahan untuk mencukupkan keperluan nutrisi yang kurang bagi melahirkan generasi anak sihat dan pintar.

KHASIAT Meal Shakes Shaklee :

  1. Melengkapkan 35% keperluan harian vitamin dan mineral yang diperlukan oleh tubuh.
  2. Lengkap dengan 24 jenis vitamin dan mineral penting.
  3. Mengandungi serat makanan dan protein.
  4. Dilengkapi dengan magnesium dan vitamin D untuk penyerapan kalsium yang berkesan.
  5. Kolina pada lecithin soya yang terkandug dalam Meal Shakes penting untuk perkembangan minda. 
  6. Tidak mengandungi laktosa .
  7. Penting untuk tumbesaran dimana ia mengandungi asid folik, biotin, kalsium, magnesium untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar. 
  8. Kaya dengan antioksida yang bertindak melawan jangkitan, meningkatkan sistem imun seperti vitamin A, C, E, zink dan selenium.
  9.  Sangat mudah diberi kepada anak-anak kerana boleh dibancuh dengan susu formula dan teksturnya seperti susu tepung yang sedap berperisa vanilla.
  10. Hidangan yang ideal, rendah kolesterol, lemak dan sodium. Menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.
KHASIAT Omega Guard Shaklee :

  1.  Merupakan minyak ikan terbaik dunia dengan setiap kapsul Omega guard Shaklee membekalkan asid lemak perlu Omega-3 sebanyak 330mg, EPA sebanyak 180mg manakala DHA sebanyak 120mg yang mampu meransang minda pintar dan genius.
  2. Ketumpatan Omega Guard adalah 3 kali ganda berbanding ketumpatan minyak hati ikan.
  3. Omega Guard penting untuk perkembangan dan fungsi otak.
  4. Meningkatkan sistem imunisasi.
  5. Menapis segala virus dan bakteria dalam badan.
  6. Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 dari kecil akan mengurangkan jangkitan pernafasan.
Jadi, bertukarlah kepada Set Anak Sihat & Pintar Shaklee sekiranya anda ingin melihat anak anda cergas, sihat, bijak dan pintar demi masa hadapan mereka. Amin.

Jangan segan jangan malu ye hubungi Azie sekiranya anda mempunyai pertanyaan berkaitan produk Shaklee ini.

Dapatkan harga istimewa produk Shaklee & konsultasi percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada saya.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.
.......................................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, CITYLINK dan GDEX

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...