Sunday, September 7, 2014

PROMOSI SEPTEMBER 2014 : Harga Mampu Milik SET KANAK-KANAK Shaklee Untuk TINGKATKAN IMUN Dan MINDA SIMANJA

Alhamdulillah, promosi Meal Shakes untuk bulan September ni. Ibu-ibu diluar sana la yang paling gembira. Sebabnya nak bagi yang terbaik untuk anak-anak. Lagipun Meal Shakes ni memang amat bagus untuk kanak-kanak yang ada asthma, lelah, excema, kurang selera makan, rendah tahap imun, sering demam, batuk dan selesema dan macam-macam lagi.

Sempena Meal Shakes offer bulan ini, jadi secara automatiknya harga SET KANAK-KANAK Shaklee jauh lebih murah berbanding kalau tak offer. Siapa yang tak rebut peluang ni memang rugi.

Untuk pengetahuan semua, pada usia awal, kanak-kanak memerlukan pelbagai jenis sumber makanan antaranya karbohidrat, lemak, protein, fiber, mineral dan vitamin. Oleh itu Shaklee telah mengeluarkan supplemen yang sesuai untuk kanak-kanak membesar dengan sihat dan kuat.

Ini lah rupa set untuk kanak-kanak :


Apa yang perlu ibu dan ayah tahu tentang Set Kanak-Kanak ini :

1. OMEGA GUARD

Untuk mendapatkan kesihatan yang baik, kanak-kanak memerlukan kandungan lemak seperti linoleik asid dan alpha atau dikenali sebagai asid lemak perlu. Asid lemak perlu adalah sejenis lemak yang perlu diambil daripada makanan. Ini kerana badan manusia tidak mampu untuk menghasilkannya sendiri. Kedua-dua kandungan kandungan ini boleh didapati daripada lemak sayuran serta produk tenusu seperti susu. Alpha linoleik asid akan ditukarkan kepada Omega - 3 yang juga amat penting dalam membantu otak kita berfungsi secara normal.

Omega - 3 juga turut menghasilkan sejenis bahan kimia yang dikenali sebagai eicosanoids. Antara salah satu bahan yang terdapat didalam kumpulan eicosanoids adalah prostaglandins. Prostaglandins adalah bahan yang anat penting kepada manusia.

Makanan yang kaya dengan Omega - 3 adalah minyak soya, ikan jenis laut dalam, minyak ikan kod, telur ayam, kekacang. kekurangan Omega - 3 dalam diet harian boleh dibantu dengan pengambilan supplemen Omega yang lengkap dengan DHA dan EPA.

2. MEAL SHAKES

Meal Shakes merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.

Kenapa Meal Shakes penting untuk anak anda ?
  1. Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium untuk bina tulang dan sel-sel dalam proses membesar.
  2. Kaya dengan protein yang membantu menyihatkan sel-sel.
  3. Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium sebagai anti-oksida.
  4. Mengandungi vitamin B-Complex, zat besi untuk membentuk sel-sel darah merah yang sihat.
  5. Kaya dengan serat larut yang membantu menyingkirkan lemak berlebihan daripada kolon dan perut.
  6. Minuman multivitamin perisa vanilla yang lengkap, tanpa pewarna dan gula tiruan.
3. CHEWABLE - VITA C

Menguatkan fungsi imunisasi dengan :
  1. Membantu mengekalkan pertahanan semulajdi tubuh badan.
  2. Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Sangat penting bagi gigi dan gusi yang kuat.
  3. Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging.
  4. Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta struktur tubuh badan.
 So, dah tahu kan tentang kebaikan Set Kanak-Kanak Shaklee ni. Lepas ni boleh la berikan yang terbaik untuk simanja anda.

Jom lihat apa kata mereka yang dah berikan Set Kanak-Kanak kepada simanja :

 # testimoni 1

# testimoni 2

** Dapatkan harga istimewa produk Shaklee & konsultasi percuma sekiranya membuat pembelian dari Azie, pengedar Shaklee anda. 

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.
...............................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban JAya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, TAman TAsik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...