Tuesday, September 16, 2014

TESTIMONI MEAL SHAKES - Selama 1 1/2 Bulan Ambil Meal Shakes, Fikri Yang Menghidap AUTISME Mampu Menyebut Perkataan IBU Dan Mampu Mendengar Arahan Dengan Lebih Baik.

Promosi Meal Shakes Shaklee masih berlangsung.
Rita Rudaini dah buat stok untuk anaknya dengan membeli set promosi BELI 3 PERCUMA 1.
Anda?
Jangan lepaskan peluang ini ye.
Harga yang memang jimat, berbaloi-baloi dan mampu milik.
Jimat RM29 tau!

Kali ni Azie nak berkongsi 1 lagi testimoni daripada adik Fikri yang menghidap AUTISME. Jom baca kisahnya :

" Adik Fikri berusia 5 tahun daripada Felda Adilla menghidap Autisme menyebabkan dia tidak boleh bertutur dengan sempurna. Selepas mengamalkan produk selama 1 1/2 bulan dia telah mampu menyebut perkataan ibu, dan setiap hari ada sahaja perkataan baru yang dipelajari.  Menurut gurunya, dia telah banyak berubah dan mampu mendengan arahan dengan lebih baik. Sekarang ibunya pula telah mula berkongsi kebaikan produk dengan rakan-rakannya yang lain.


Sedikit info berkaitan autisme :

Apa Itu Autisme?

Autisme adalah istilah yang merujuk kepada sekumpulan gangguan perkembangan yang mempengaruhi otak. Gangguan pada otak ini mempengaruhi kemampuan seseorang untuk berkomunikasi, menjalin hubungan dengan orang lain, dan merespon dunia luar dengan baik

Alhamdulillah, Meal Shakes Shaklee yang mengandungi pelbagai khasiat dan kebaikannya dapat membantu adik Fikri untuk bertutur dengan baik. Terbukti Meal Shakes Shaklee dapat meningkatkan kecerdasan otak kanak-kanak, seterusnya menjadikan mereka lebih bijak dan pintar.

Anda juga nak merasai kebaikan Meal Shakes Shaklee?
Nak berkongsi kebaikan Meal Shakes Shaklee dengan rakan yang lain?

Mari dapatkan Meal Shakes Shaklee pada harga yang mampu milik sempena promosi Meal Shakes yang masih berlangsung sepanjang bulan September ini.
Anda cuba baru anda tahu kebaikannya. Tak cuba tak tahu!

Dapatkan harga istimewa produk Shaklee & konsultasi percuma sekiranya anda membuat pembelian daripada saya.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.
 ....................................................................................
Sms/Whatsapp: 012-6930770
Email: mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITYLINK. 


0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...