Friday, September 5, 2014

PROMOSI BERKEMBAR BULAN SEPTEMBER : MEAL SHAKES DAN COLLAGEN POWDER

Bulan September ni Shaklee sangat baik hati. Kenapa Azie cakap sangat baik hati? Sebabnya, bulan ni 2 item sekali Shaklee bagi promosi. Selalunya tiap-tiap bulan hanya 1 item je yang akan promosi.

So, promosi bulan ini adalah :
  1. MEALSHAKES - BUY 3 FREE 1 = 4 
  2. SHAKLEE COLLAGEN POWDER - BUY 6 FREE 1 = 7

Promosi Meal Shakes ni memang ditunggu-tunggu oleh ibu-ibu. Termasuklah Azie jugak. Nak tahu kenapa? Tujuannya Meal Shakes ni boleh diberi kepada anak-anak untuk tambah selera makan, anak yang sering demam, selesema dan batuk, anak yang ada excema, asthma dan lelah, atasi masalah sembelit, meningkatkan tahap tumpuan pembelajaran anak dan daah tentulah untuk meningkatkan tahap imun badan.

Ibu-ibu tahu tak? Meal Shakes ni bukat setakat anak-anak je yang minum, kita orang dewasa pun boleh. MAcam Azie, Azie campurkan Meal Shakes dengan ESP untuk milk booster. Memang susu banyak dan pekat.

Ni lagi satu berita gembira buat ibu-ibu jugak. Shaklee Collagen Powder yang tengah promosi ni wajib la ibu-ibu rembat. Tak nak nampak tua daripada usia sebenar kan? Nak nampak kulit anjal dan tegang, kan? Jadi tunggu apa lagi? Jom rembat sebelum promosi ni berakhir.

Jom semua, bulan ni kasi labur sikit duit untuk kesihatan anak dan diri kita sendiri. O.k.
Hubungi Azie ye kalau nak order.

Jom join ahli untuk mendapatkan DISKAUN yang memang menjimatkan untuk setiap pembelian produk dan BONUS sehingga 21% daripada Shaklee.

.....................................................................................
Sms/Whatsapp : 012-6930770
Email : mamafarzana77@gmail.com

**COD AREA: Taman Tuanku Jaafar, Taman Pinggiran Senawang, Seremban Jaya, Seremban Selatan, Senawang Jaya, Taman Bandar Senawang, Taipan Senawang, Taman Tasik Jaya, Sikamat, Ampangan, Seremban, Senawang dan kawasan sekitarnya.

**Penghantaran keseluruh Malaysia menggunakan POSLAJU, GDEX dan CITY-LINK.

0 comments:

Post a Comment

LINKWITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...